Pogoji poslovanja

1. O podjetju in splošnih pogojih

Nahajaš se na spletnem mestu ARTY PARTY podjetje (Umetniški dogodki, Vasja Stojanovski s.p. v nadaljevanju ARTY PARTY), www.artyparty.si. Tvoj dostop do tega spletnega mesta in njegovo uporabo urejajo ti splošni pogoji. Z vstopom na spletno mesto potrjuješ, da si z njimi seznanjen.

ARTY PARTY podjetje pravilnostim in točnosti podatkov namenja veliko pozornosti in jih redno preverja ter ažurira, ker pa se ti lahko spremenijo tudi v obdobju med dvema ažuriranjema, lahko privede do napak.

ARTY PARTY podjetje prevzema odgovornost za morebitne napake v vsebini ter pravilnosti in točnosti objavljenih podatkov, do katerih je morebiti prišlo zaradi časovnih neusklajenosti, napak pri vnosu ali drugih nepredvidljivih vzrokov. Vsebine, ki so objavljene na tem spletnem mestu, torej lahko vsebujejo netočnosti, tipkovne, slovnične ali tipografske napake. ARTY PARTY to rešuje v skladu in sporazumno s stranko v njeno dobro.

ARTY PARTY podjetje vsebin spletnega mesta ni zavezan posodabljati, jih pa lahko kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni. ARTY PARTY podjetje si tako pridržuje pravico do spreminjanja in dopolnjevanja vsebin.

To spletno mesto je intelektualna lastnina ARTY PARTY podjetja. Vse informacije, podatki, produkti in opisi storitev ter druga vsebina, vključno z vsemi računalniškimi programi, ki so na voljo na spletnem mestu, so zaščiteni z avtorskimi pravicami. Uporabniki jih ne smete spreminjati, kopirati, distribuirati, prenašati, prikazovati, objavljati, prodajati, licencirati, preoblikovati v izvedene produkte ali uporabljati za komercialne ali javne namene.

Slike oseb, predmetov, krajev in druge slike, prikazane na spletnem mestu, so last ARTY PARTY podjetja ali pa so objavljene z dovoljenjem lastnika. Kakršna koli uporaba teh slik brez pisnega dovoljenja lastnika je prepovedana in predstavlja kršitev avtorskih pravic ali drugih pravic intelektualne lastnine ali predpisov o varstvu osebnih podatkov.

Blagovne znamke, logotipi in storitvene znamke (zaščitni znaki), ki so prikazani na spletnem mestu, so last ARTY PARTY podjetja ali tretjih oseb. Uporabniki jih brez pisnega dovoljenja ARTY PARTY podjetje oziroma lastnika zaščitnih znakov ne smete uporabljati. Vloge z obrazložitvijo namena uporabe podatkov s tega naslova pošljite na naslov:

Naziv podjetja: Umetniški dogodki Vasja Stojanovski s.p.
Naslov: Stranska cesta 8, 1360 Vrhnika
Elektronski naslov: info@artyparty.si
Kontaktna telefonska številka: +38631 761 488

ARTY PARTY podjetje si pridržuje pravico, da se v primeru kršenja teh splošnih pogojev posluži vseh pravnih sredstev in pravic, vključno s pravico do blokiranja dostopa do spletnega mesta z določenega spletnega naslova.

Namen zbiranja osebnih podatkov

Upravljavec obdeluje osebne podatke uporabnikov za sledeče namene:

-povpraševanje uporabnikov

– vodi v bazi podatkov, tudi za izdajo računa

– obdeluje in uporablja za namene statistične obdelave in analize

– obdeluje in uporablja za namene obveščanja o splošnih informacijah in zakonskih zahtevah

– obdeluje in uporablja za namene obveščanja o novostih povezanih z dejavnostjo, ki jo izvaja ARTY PARTY podjetje (v kolikor ste se prijavili na ARTY PARTY novičke)

Upravljavec lahko obdeluje sledeče osebne podatke uporabnikov:
ime in priimek
elektronski naslov
naslov stalnega ali začasnega prebivališča
stacionarno in/ali mobilno številko
Osebna privolitev uporabnika

Upravljavec zagotavlja možnost osebne privolitve uporabnika, kjer je to potrebno, brez vnaprej izpolnjenega potrditvenega okenca. Osebna privolitev uporabnika je njegova prostovoljna izjava volje, da se lahko njegovi osebni podatki obdelujejo za določen namen, in je dana na podlagi informacij, ki mu jih zagotavlja upravljavec s temi pravnimi pogoji.

Neposredno trženje

Za namene neposrednega trženja upravljavec ne uporablja nobenega osebnega podatka.

Posredovanje osebnih podatkov tretjim osebam

Upravljavec ne posreduje osebnih podatkov uporabnikov tretjim osebam.

Shranjevanje osebnih podatkov

Na spletni strani www.artyparty.si se ne shranjujejo podatki uporabnika, ko pošlje povpraševanje. Ti podatki se posredujejo direktno na elektronski naslov podjetja ARTY PARTY podjetje in se uporabljajo zgolj za komunikacijo z uporabnikom.

Podjetje ARTY PARTY izjavlja, da bo hranilo in upravljalo osebne podatke skladno z veljavno zakonodajo ter da bo le-te uporabljalo izključno za namen opravljanja dejavnosti v povezavi z ARTY PARTY vsebino, kot upravljalec osebnih podatkov, ki osebne podatke obdeluje v skladu z veljavnimi predpisi.

Od upravljalca lahko kadarkoli pisno zahtevate:

  • dostop do osebnih podatkov, ki se v zvezi z vami pri upravljalcu obdelujejo
  • popravek netočnih osebnih podatkov v zvezi z vami
  • izbris osebnih podatkov oziroma kadarkoli lahko prekličete privolitev za obdelavo vaših osebnih podatkov
  • omejitev obdelave vaših osebnih podatkov

Svoje pisne vloge in zahtevke glede obdelave vaših osebnih podatkov lahko pošljete na elektronski naslov info@artyparty
2. Ponudba in cene na spletnem mestu
Vsebina spletnega mesta ter ponudba storitev in vstopnic za dogodke na njem se zaradi narave poslovanja težavnosti slikanja lahko ves čas spreminjata. Prav tako se lahko spreminjajo cene vstopnic in artiklov.
Vse cene so v evrih (EUR).
Cene določenih vstopnic so lahko znižane. Znižani izdelki in vstopnice bodo jasno označeni tako, da bo poleg redne cene vidno označena znižana cena.
Na spletnem mestu ti občasno omogočimo tudi razne akcijske ponudbe ter promocijske kode za uveljavitev določenega popusta. Popust uveljaviš z vpisom kode za popust v postopku spletnega nakupa (glej točko 3 spodaj).


3. Kakšen je postopek nakupa na spletnem mestu?


1) Izbira vstopnic in košarica: V spletni trgovini izberi vstopnico in klikni na povezavo ”Rezervirajta mi čopič”. Sistem te ob vsakem dodanem izdelku v košarico prikaže njeno vsebino. Lahko se vrneš na ponudbo in nakupuješ dalje, ali pa nadaljuješ na zaključek nakupa s klikom na povezavo »Nadaljuj na blagajno«.


2) Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: V kolikor si se zmotil ali si premislil glede količine vstopnic, lahko število ali storitev preprosto popraviš ali odstraniš tako, da klikneš na ikono košarice v zgornjem desnem kotu zaslona in si ogledaš vsebino košarice. Količino vstopnic popraviš z vpisom pravilne številke/količine in klikneš na gumb »Posodobi košarico«. Izdelek odstraniš s preprostim klikom na križec ob izdelku.


3) Unovčitev kode za popust: če imaš veljavno kodo za popust, jo lahko unovčiš z vpisom le-te v polje »Unovči kupon« in s potrditvijo s klikom na gumb »Unovči kupon«. Ustrezen popust bo upoštevan pri ceni izdelka oziroma naročila.

4) Na blagajno: Postopek nakupa nadaljuješ s klikom gumba »Nadaljuj na blagajno«. Za dokončanje naročila moraš izpolniti potrebna polja:

  • Podatki plačnika: v obrazec je potrebno vpisati zahtevane podatke, ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila:
  • Če opravljaš nakup kot potrošnik: ime, priimek, naslov plačnika, e-poštni naslov in neobvezno kontaktno telefonsko številko;
  • Če opravljaš nakup kot podjetje: pod opombe dopišite davčno številko podjetja, naziv podjetja, naslov plačnika, kontaktno telefonsko številko in e-poštni naslov. V vsakem primeru vas bomo kot podjetje kontaktirali za morebitno izdajo računa na podjetje.
  • Če želiš svojemu naročilu dodati morebitne opombe, le te vpiši spodaj v razdelek »Opombe naročila«.
  • V naslednjem koraku »Vaše naročilo« izberi način plačila.
  • Pred oddajo naročila je potrebno označiti, da se strinjaš s Pogoji poslovanja, ki jih lahko prebereš s klikom na povezavi.


5) Pregled naročila: Pred oddajo naročila  bodo v koraku »Vaše naročilo« na zaslonu razvidni vsi ključni podatki o naročilu, da jih lahko preveriš in po potrebi popraviš: seznam storitev ali vstopnic, ki si jih dodal v nakupovalno košarico, njihove cene, ter končni znesek za plačilo. Morebitne napake glede želenih storitev ali vstopnic ali njihove količine lahko popraviš tako, da se s klikom na gumb v orodni vrstici »Nazaj« vrneš v nakupovalno košarico in tam urediš spremembe.

6) Zaključek naročila: Naročilo bo oddano, ko boš kliknil na gumb ”Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno oddano, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto«.

7) Obvestila o naročilu:

  • Sporočilo o prejemu naročila: Po oddaji naročila boš prejel obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo prejeto.
  • Sporočilo o potrditvi naročila: Po prejemu naročila bomo naročilo potrdili oziroma zavrnili, če ga ne bi mogli izpolniti. Če naročilo potrdimo, boš po elektronski pošti prejel sporočilo, da je naročilo potrjeno. S trenutkom prejema sporočila o potrditvi naročila, je kupoprodajna pogodba med tabo in nami sklenjena.


Več podrobnosti o sklenitvi kupoprodajne pogodbe in drugih vidikih naročila ter tvojih pravicah, si lahko prebereš v drugih točkah teh pogojev poslovanja.

4. Kdaj je sklenjena kupoprodajna pogodba?
Kupoprodajna pogodba je med tabo in nami sklenjena, ko na elektronski naslov, ki si ga navedel, prejmeš sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za nas kot za tebe kot kupca.
Kupoprodajno pogodbo predstavlja sporočilo o potrditvi naročila skupaj s temi Pogoji poslovanja.
Sporočilo o potrditvi naročila je v elektronski obliki shranjeno na našem strežniku .


5. Plačilo in izdaja računa
Plačilo sprejemamo s kreditno oziroma plačilno kartico.

V primeru težav ali osebnih razlogov za neuporabo plačilne kartice se po elektronski pošti dogovorimo za fakturo in plačilo preko UPN. To storimo za voljo ohranjanja dobrih odnosov in se uporabi kot alternativa oziroma rešitev.
Plačilo mora biti izvedeno najkasneje v 24 urah po tem, ko potrdiš nakup oziroma v 5 delovnih dneh od prejema predračuna v primeru plačila po predračunu (UPN). Če iz kakršnegakoli razloga tvoje plačilo za vstopnice ne bo izvršeno v 24 urah (oziroma v 5 delovnih dneh v primeru plačila po predračunu) po prejemu sporočila o potrditvi naročila, se šteje kupoprodajna pogodba za razvezano. O tem te bomo obvestili na elektronski naslov. Z obdelavo naročila in njegovo dobavo bomo pričeli po prejemu plačila.
Račun za opravljen nakup ti bomo poslali na tvoj elektronski naslov.

6. Prevzem vstopnice
Dostava vstopnice: Račun šteje kot vstopnica. Vstopnice v fizični obliki ni, račun je na voljo za tisk.

7. Darilni bon:
Če želiš vstopnico podariti kot darilo, to storiš s klikom na povezavo, ki ti je ponujena v razdelku z naslovom »Darilni bon«. Darilni bon prejmeš v e-obliki, prosti za tisk ali posredovanje obdarovani osebi. Račun pa bo poslan samo na tvoj e-poštni naslov.

Vsa navodila za unovčitev bona so navedena na darilnem bonu.

8. Naša pravica do odstopa od pogodbe

Če nas o svojem izostanku ne obvestiš, se vstopnica smatra kot unovčena.

Vstopnico bomo prestavili na drug termin ob predhodnem obvestilu o odsotnosti, ki je najmanj 48 ur pred dogodkom. V nasprotnem primeru se šteje, da je bila vstopnica unovčena.

V primeru višje sile upoštevamo tvoje obvestilo in vstopnico prestavimo na drug termin.

V primeru nezadostnega števila prodanih vstopnic si pridržujemo pravico do odpovedi dogodka. Potrošnik je s tem pravočasno seznanjen (to pomeni najmanj 12 ur pred dogodkom), vrnjena mu je celotna kupnina.

9. Tvoja pravica, da odstopiš od pogodbe, če si potrošnik
Če si potrošnik (tj. fizična oseba, ki si kupil vstopnico za namene, ki so izven tvoje pridobitne ali poklicne dejavnosti), si upravičen do pravic iz te točke.
Imaš pravico, da nas v roku 48 ur pred dogodkom obvestiš, da odstopaš od kupoprodajne pogodbe. Če si z enim naročilom naročil več vstopnic, začne rok za odstop od pogodbe teči z dnem, ko prejmeš oziroma prevzameš zadnjo od vstopnic. Za odstop ne rabiš navesti nobenega razloga. Šteje se, da si podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlješ v navedenem roku, določenem za odstop od pogodbe.
Odstop od pogodbe nam sporoči z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopaš od pogodbe, na e-naslov info@artyparty.si
Vračilo opravljenih plačil, (če vračaš celotno naročilo), bomo izvedli takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

V primeru nezadostnega števila prodanih vstopnic si pridržujemo pravico do odpovedi dogodka. Potrošnik je s tem pravočasno seznanjen (to pomeni najmanj 12 ur pred dogodkom), vrnjena mu je celotna kupnina.

Tukaj si lahko snamete obrazec za odstop od pogodbe . Odstop od pogodbe pdf

10. Omejitev in izključitev odgovornosti
Za pravilnost in ažurnost podatkov, ki nam jih posreduješ v okviru spletnega mesta, si odgovoren sam in mi ne prevzemamo nobene odgovornosti za kakršnekoli posledice, ki bi utegnile nastati, kot posledica napačnih podatkov.
Prav tako v največji zakonsko dopustni meri ne odgovarjamo za pravilno delovanje funkcij za plačevanje ali vnos podatkov, ki jih zagotavljajo tretje osebe, in v zvezi s tem ne odgovarjamo za nobene stroške ali škodo.
V zvezi s ponujenimi vstopnicami in storitvami e-poslovanja ne prevzemamo nobene odgovornosti v razmerju do kogar koli drugega razen tebe. V razmerju do tebe smo odgovorni le za neposredno škodo, ki bi ti nastala, če bi bila ta povzročena zaradi hude malomarnosti ali namenoma. Odgovornost za posredno škodo ali drugo škodo (na primer posredno škodo vključujoč izgubo dobička, izgubo prihranka ali škodo nastalo kot posledico izgube podatkov), kot tudi za škodo, povzročeno s strani tretjih oseb, je izrecno izključena.


11. Uporaba prava
Za te Splošne pogoje, kupoprodajno pogodbo in razmerja med tabo in nami se uporablja slovensko pravo.


12. Pritožbe in reševanje sporov


Pritožbeni postopek
Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudimo zagotavljati učinkovit sistem za obravnavanje pritožb.
V primeru kakršnihkoli težav nas prosim kontaktiraj po elektronski pošti na info@artyparty.si, preko katerega lahko oddaš svojo pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prepričani smo, da lahko tvoje pomisleke, težave ali pritožbe skupaj rešimo hitro, učinkovito in po mirni poti.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov
ARTY PARTY ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kot potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Kot ponudnik blaga in storitev, ki omogočamo spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo tukaj.


13. Obvestilo o izdaji računa

14. Želiš shraniti besedilo pogojev poslovanja?
Odstop od pogodbe nam sporoči z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopaš od pogodbe, na e-naslov info@artyparty.si Za odstop od kupoprodajne pogodbe lahko uporabiš tudi obrazec, ki ti je na voljo tukaj, ki ga pošlješ na prej navedeni e-naslov.